<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

. . .

 


تب ترانه: دانلود آهنگ 




واج بامو جانَه

مستی حالی نیبه

وقتی شراب

ساقی چومان ببه. . .


"پرویز فکر آزاد"

http://www.fekrazad.com/%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4/

.

.
دلتون نخواد،

مامان از این نون ها(که من خیلی دوست دارم) پخت.

.

.

نارنج ها دارن پوست عوض می کنن،

به قول آقای فرهاد:

وقتی که من بچه بودم
پرواز یک بادبادک
می بردت از بام های سحر خیزی ی پلک
تا نارنجزاران خورشید...


.

.

آه...

تا نارنج زاران خورشید

همان وقتی است که

خورشید

پس از طلوع

به لپ های شبنم نشسته ی 

نارنج ها

نور می تابانه و

بخار  از لپ نارنج بلند میشه و

پلک های آدم 

از خواب هفت پادشاه 

گشوده میشه و

به قول استاد صالحی:

و من تازه به یاد می‌آورم
که دیدنِ پَریِ کوچکِ غمگینِ فروغ
به خوابِ دورِ‌ هفت پادشاهِ پَرده‌نشین می‌اَرزد.