<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه جوری برایت دلتنگی کنم؟





چوپان گفت؛باغ باید تمیز شه.

من هم گفتم؛ منم با پرنده ها از اینجا می رم.

 




 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 6 آذر 1400 ساعت 23:08

چه جالب ما هم چو چوکل می‌گیم به اینا

پس این واژه.یکی از واژگان مشترکِ.بین شما و ماست

حمید عسکری شنبه 6 آذر 1400 ساعت 19:47

خیال کن پروانه ام
مرا روی انگشتانت بنشان
و به رویم لبخند بزن
شاید؛
شاید از تمام دنیای من
همین چند روز باقی مانده باشد

#حمیدعسکری_اطاقوری

سلام و‌عرض ارادت




بسیار عاااالی.
مانا و نویسا بمانی بلامیسر

سلام و درود؛سلام و عرض ارادت از بنده اس
خیلی خیلی ممنون از حضور همیشه عزیز و سبز شما.ان شاءالله همیشه سلامت و برقرار باشید

باشماق شنبه 6 آذر 1400 ساعت 10:38

سلام
چه تهدیدی
من و پرنده ها در اینجا لانه داریم
پروانه اسمی است که کرمانشاهی ها خیلی روی دخترشان می گذارند
ولی تلفظش زیاد جالب نیست
پر ( دهان پر باد ) وا ( کمی با خشونت ) نه ( با مفتح زیاد ن )

سلام بر شما
این باغ.با دو تومن هم تمیز نمیشه.
بس که.خس و خاشاک = چو و چکال=خرده ریزه های چوب و سرشاخه ها و عف و تمشک وحشی و خار اقاقیاها ونهال های ریزِ نارونى که.باد بذرش رو آورده و
ابرو باران فلک...سبزش کردن...با کلی بذر های دیگه.پخش و پلاست.
خوب.پرنده های رها و آزاد.میون همین خس و خاشاک/تو بارون و سرما و گرما/استراحت می کنند.من هم.عاشق سروصداهاشونم
بله.ما و پرنده ها اینجا لانه داریم.
از دست شما
تو دهات زن عمو اینا.پروانه و افسانه دو خواهر بودن/الان تهرانند.گویا هوا.فضا خوندن/
گاهی.بابا گیان.ادای زن مش موسی را در می‌آره.
اَفسا
پروا
الان که از تلفظ پروانه رو نوشتین..یادم افتاد و خنده ام گرفت.
دختر عمو بزرگِ گفته بود.پروا_نه/واسه فیروز در نظر داشتیم.لابد اون یکی رو هموبه قول سوسن جون.اینا،فقط دختر سعدی رو.واسه اون یکی درنظر نداشتن.ومن.غش می رفتم.از لحن و جمله اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد