<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

.

 




 دلم ز پرده برون شد کجایی ای مطرب

بنال هان که از این پرده کار ما به نواست






پ.ن


https://www.tala.ir/news/detail/106522/%D9%81%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%86%D8%B4%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 13:39

سلام
در مورد خرابی خود دستشوئی مشکل نداشت فقط قفل دربش خراب بود که از داخل که می بستند دیگه باز نمی شد
چون من آدمر هستم که دقتم زیاد است فکر می کنم بعد داخل شدن آن یادداشت را چسباندند

سلام بر شما
من جزء اون دسته از آدم هایی هستم که.روی نظافتِ سرویس بهداشتی .حساس ام.از دستگیره و در و دیوار .به قول گیلک ها.باید .شبق.شبق بزنه.(براق باشه.مثلا ظروف فلزی رو جلا ببینه.مثلا به نورِ.روی پارچه ی پولک دوزی.اون درخشش=شبق شبق می گن‌ )ولیکن.عروس بزرگه.از سرویس مدرسه عکس گرفته بود.
بله.دقت و توجه ی شما زیاد هست.و تا لحظه ی آخر.حواس تون .به دعا و زیارت و سخنرانی بود.مثل نوه ی مش سکینه.که ماتِ تی وی بود و
یهو پایان برنامه.بدو بدو.ازپشت پای مادربزرگش عبور کرد و
رسید دم سرویس .درو باز کرد و پرید توش.
وقتی برق بره.پمپ آب.هوامی کشه و
شیلنگ سرویس.فش فش کنان...خلاصه ئی پسر بچه.سر تا پا خیس شد .

میگم آقای امیر علی خان؟!ما به سفارش شما.نفس عمیق کشیدیم و
شکر خدا.۸ ساعته که.سر درد نداریم.دست شما درد نکنه.طیب الله انفسکم

مهرداد سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 10:08

شرق گیلانیه کاکو

باشماق سه‌شنبه 16 آذر 1400 ساعت 09:48

سلام
فتوای امام خامنه ای که خودش نوازنده ی تار است قبول
ولی خب این حاج خانوم خوش اندام و حتما خوش چهره فکر کنم محدودیت دارد در نوازدگی و البته خوانندگی
**** میگن در زمان سربازی یک نیمکت نگهبانی مسلح داشت
فرمانده می بیند نه جایگاه امنیتی دارد و نه خصوصیات ویژه تا یک نفر سرباز مسلح از آن محافظت کند
پرسجو می کند می فهمد در زمان رضا شاه این نیمکت رنگ شده بود و خانم فرمانده به هوا رنگی می شود
به افسر نگهبان آن زمان تذکر می دهند که یک نگهبان بگذار تا مردم روی این نیمکت لم ندهند
از پس تا اوایل انقلاب آن نیمکت صاحب گارد ویژه شد
یک موضوع خنده دار دیروز برایم پیش آمد
و آن استفاده از توالت امام زاده و حیس شدن در درون آن
بعد که با زحمت خلاص شدم دیدم روی درب نوشته توالت خراب است :

سلام بر شما
سپاس از توجه ی تان
https://hadana.ir/%D8%AD%DA%A9%D9%85-%D8%A2%D9%88%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%89-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C/

اگه اینجوریِ.به این اوصاف.تمام مراسمات. مولودی خوانی ها و دف نوازی های حاج خانوم های خوش اندام و خوش چهره ی دکلته پوش.که اصوات شان.هفت کوچه آنطرف تر شنیده می شود.وآن آنتراکی که .مدعوین.با سخن وری حاج خانمِ حاج خانوم هایِ خمره ای پوش.ارشاد شرعی می شنود وسپس ها.بندگان خدا.برایشان سوالات شرعی پیش می‌آید و
باعث قاه.قاه.و هار هار بخند های دسته جمعی نسوانان می شوند؛ محدویت های شدید تر و بسیار ترو وحشت انگیز تری دارد.
البته که.بنده.مولودی شرکت نکردم.ولی به چشم.دیدم.یعنی در ورودی خونه ی همساده.رو ب روی پنجره ی متبخ.منزل بود،هست.خانم همساده.دعوت مان کرده بود.منتهی مراتب.بنده.از ایشان عذر خواهی کردیم و
عرض کردیم.در اسلام راستین.احتیاط واجب.آن است که.در مجالس.لهو و لعب شرکت ننماییم.وآن وقت.بلند.بالا خندیدن.خلاصه اینکه.در ورودی شون باز بود و
به قول چوپان.جای شما خالی.حاج خانم ها را یک نظر دیدیم
بگذریم.

به نظر شما.لحن تذکر شان چگونه بود؟!تا اوایل انقلاب.به هیچی.جز تذکر.فکر نکردن

ای وای.
برام سواله.چرا؟ مردم.با سرویس های بهداشتی عمومی.مثال سرویس منزل شان.برخورد نمی کنند؟
مثلا سرویس بهداشتی مدارس.
آن هم مدرسه ی نو ساز. همین امسال افتتاح شده.
من به بچه ها.سپردم.از سرویس بهداشتی معلم ها استفاده کنند.آقای برادر زاده ام.دم ب دقه بایستی می رفت سرویس.وآن وقت که .به اش گفتند اولیا بیار.من رفتم.تذکر گفتم.بعد گفتم.عکس سرویس ها رو هم گرفتم.ارسال می کنم اداره.معاون ب تته پته افتاد.گفت حتما تمیز و خرابی ها رفع میشه.گفتم.چه فایده؟خانواده به بچه ها نیاموخته .شما سر صف.به بچه ها بیاموزین.چطور از سرویس بهداشتی و آب خوری.درست استفاده کنند.هزینه ی نظافت سرویس ها.با ما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد