<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

.




آری تو را دوست دارم،

وگر این سخن باورت نیست

اینک نگاه ستایشگر از زبانم رساتر. . . 


"حسین منزوی"




.

.

.

نُه سال پیش.پنج شنبه بازارِ اسلام آباد،از یه وانتی نهال خریدم.از میان نهال های .یکی جدا شده ...گوشه ای.چپو بود.دل ام سوخت.پرسیدم چرا اون نهال؟اونجا افتاده؟گفت شکسته.پرسیدم چه نهالیه؟گفت.لیمو ترش.قیمتش رو پرسیدم.ابتدا از محصول نهال. تعریف کرد.که از اون لیمو ترش های بزرگ و آبدارِ.بعد  گفت:"دو تومن"

گفتم.لطفا کنید.بگذارید کنار مابقی نهال ها.


آمدیم و با خاله جان و باباجی و مامان.نهال ها رو کاشتیم...


نمی دونم چرا؟!

الان تو ذهنم اون ترانه ی :"آخ.زمان! در من خواهد مرد...."

بگذریم..

داشتم عرض می کردم.

امسال.به لطف خداوند شکوفه هاش به ثمر نشست.

همان وقت.

بادیدن شکوفه های پایین دست .عرض کردم.این شکوفه ی لیمو شیرینِ.منتهی مراتب.کسی باور نکردن.

بله.عرض می کردم.به لطف خدا.این نهال.بالا تنه اش.نارنج محصول داده.پایین تنه اش.لیمو شیرین.

به قول اون دختر بچه ای که.تهه کوچه ی لیلا اینا بود و

به قشنگ ترین لحن ممکن.به بچه ها می گفت:"به امام حسین، شوخی نمی کنم!"








نظرات 5 + ارسال نظر
باشماق شنبه 20 آذر 1400 ساعت 16:46

عجب تصاویر زنده ای

خیلی عذرمی خوام بابت تاخیر.امروز از اون شنبه هایی بود که.خونه بازار شام بود.
سپاس از بودن همیشه خوب و عزیزتان

سیا جمعه 19 آذر 1400 ساعت 21:49 http://kuchar.blogsky.com

سلام بانو جان خوبین؟ چه خبر همه چی خوبه؟ خیلی وقته از همدیگه خبری نداریم. امیدوارم که حالتون خوب باشه و روزگار به کامتون باشه.

سلام بر شما عزیز راه دورجون و دلت سلامت.سیا گیان جانخیلی خیلی خوشحال ام کردی.بلامیسر
سپاس از لطف و محبت و معرفتت.
شکر.الهی شکر‌.
بله.خیلی وقتِ .

اول .
چرا وبلاگ تون اینجوری شده؟
شکر خدا خوبیم.خاله کوچیکه و اجی اینا هم خوبند.
شکر.الهی شکر.ممنون از حضور عزیز و حس خوب اش

مهرداد جمعه 19 آذر 1400 ساعت 14:53

یعنی پیوندی بوده
آفرین که نذاشتین از بین بره

خدا عالمِ کاکو
چون وقتی گذاشته بودمش تو چاله.پیوندی ندیدم.
من چکاره بیدم.خداوند نذاشت بلامیسر

باشماق جمعه 19 آذر 1400 ساعت 10:39

سلام
بابا ایوالله
لیمو ترش به لیمو شیرین تبدیل شد تازه بالا تنه اش هم نناربج در آمد
خیلی جالب بود
البته شما استعداد زیادی در شناخت گیاهان دارید که قبلا هم عرض کرده بودم
داشتن دست سبک در پرورش گیاه هم من اعتقاد دارم
علی برکت الله

سلام بر شما
شرمنده می کنید به خدا قربان لطف و محبت شما.
"خیلی جالب بود"
این جمله تونو خیلی دوست داشتم.
وقتی خواندمش.تو دل ام گفتم.این حکمت خدا بود،هست
یه روز که.بتونم کلمات رو.کنار هم بچینم.فلفسه ی حکمت خدا رو.براتون می نویسم.
صبر.صبوری.توام پناه و توکل به خدا.برای همه آرزومندم

باشماق جمعه 19 آذر 1400 ساعت 08:48

صبح جمعه ی شما به خیر
آدرس قبلی را چک کردم نام سریال آخرین پادشاه آمد
درست است ؟

سلام بر شما
خیلی ممنون و مچکرم؛صبح جمعه ی شما به خیر و خوشی...
بله.درست است.صدا سی ما.سه فصل اش رو پخش کرد.فیلمو چهار فصل اش را به اشتراک گذاشته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد