<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چه جوری برایت دلتنگی کنم؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 20:42

یعنی دبه آبغوره داره حمل می‌کنه

نه رِی.
دبه یِ سرکه است.میخواد.ترشی بادمجون شکم پر بگذاره

سلام سه‌شنبه 23 آذر 1400 ساعت 10:14

سلام
http://goo.gl/yRt1bK
اینگونه می شود دلشاد شد

سلام بر شما
خیلی ممنون و سپاسگزارم
والا.ابتدا با دیدن تصویر پس زمینه و
قلب های در حرکت.لبخندم گرفت.ذوق کردم.
بعد که .ترانه رو پلی کردم.های های گریستم.هم از این جهت که.نام شان حمید است.هم از این جهت که‌.خاله جان دوستش داشت و به اتفاق. برای سلامتی اش دعا کردیم.هم از این جهت تصویر مادرشان
https://www.aparat.com/v/vWdq3/
را به خاطر آوردم.وآن وقت میون هق هق .برای همه ی پسرها و دخترها و سلامتی همه ی بچه ها دعا کردم.خداوند عزیزان همه رو .صحیح و سلامت.حافظ و نگهدار باشه
دروغ چرا.همان قدر که.خندیدن رو دوست دارم.گریستن را نیز هم.سپاش بیکران.که امروز باعث و بانی خیر شدین
به گمانم.داشتم شورش را در می آوردم .که مامان ام تماس گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد