<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

چرا؟! "غم ؛بشکه‌های سنگینی را در دلم جابه‌جا می‌کند"


نظرات 4 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 30 آذر 1400 ساعت 21:00

کار خودشه، خودش خواسته و این‌جوری خلق کرده

بله.

donya جمعه 26 آذر 1400 ساعت 20:37

درود عااالی و بسیار غم انگیز گلم

سبز باشی

درود و سپاااااااااس بیکران.
سبز و سلامت باشی بلامیسر

باشماق پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 08:44

با درود
همسر که رفته خانه ی مادرش
بچه ها هم که سر نمی زنند
کامپیوتر هم خراب و تحت درمان است
فرصت خوبی پیدا شد که یادش های قبل کرونا را بیرون بکشم و شروع به مطالعه ی درس هایی کنم که قبل از کرونا در مسجد یاد می گرفتم
خیلی از مطالب را یادم رفته بود
مثل غنه اشباع اخفا خیشوم قلب به میم
قرآن را باز کردم و با دقت بیشتر به نوع قرائت شهریار پرهیزگار گوش دادم و قواعد تجوید را دنبال کردم
پس آدم می تواند دنیا را به کام خود برگرداند
روزت خوش باد
اون آدرس در نت قبلی تبلیغ تعویض لامپ بود ؟

درود بر شما
قربان لطف و محبت تان
همه ایام شما هم
به خوشی و سلامتی

باریکلا به شما،آقای امیر علی خانِ عزیز و بزرگورا
خداوند برای شما صواب و خیرو برکت ببخشه
بنده بعد حاظر کردن صبحانه.لباس ها رو ریختم تو ماشین.قدری به آسمان آبی و شالیزار های شبنم ریخته ،خیره شدم.دوتا گاو،به خوشمزه ترین شکل ممکن.مشغلول چرا هستند.خروس همساده.هنوز تو لونه است.داره خودشو می کشه.بس که قوقولی،قوقو می کنه.اومدم تو. تدارک نهار دیدم.لباس های شنبه ی کاری رو. اتو کشیدم.لباس ها را پهن بند رخت کردم.به پنج شنبه بازار اسلام آباد و سیاهکل فکر کردم.و ظرف و ظروف شستم.قدری قیلوله و....الان آمدم نت و
برگردم به پخت و پز.

"اون آدرس در نت قبلی تبلیغ تعویض لامپ بود ؟"
نت قبلی؟متوجه جمله تون نشدم.اگه منظور تون پست قبلیه؟!
https://sarimusic.net/37442/%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AC%D9%88-%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86/
این ترانه بود.
والهی ،دنیا به کام همه خیر و خوش ...

صبیره چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 10:10 http://Mynbs.blogsky.com

منم...

-

عزیزِ دل ام...پناه و توکل به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد