<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

. . .

 کله ی سحر،همون اول صبح.یه دونه آب‌نبات لیمویی گذاشتم گوشه ی لپ ام.فسنجون.با شعله ی بسیار اندک. با گردو های همین درختی که توی حیاطِ خونه ی آقاجان هست .دم گذاشتم....

یه پرنده سیاهِ سیاه.روی شاخه ی آزا دار نشست.مرغ می نا؟بود یعنی. یه کم اطرافُ نگاه کرد.پر زد و رفت...

رفت.رفتن،آمدن خوبه.ماندن خوب تره.

باباجی اومد پیش ام.از مخابرات کابل گرفته بود.امروز .فردا.شنبه به نوروز.قراره تلفن وصل شه.گفت این شماره ی اینجاست.برا چوپان پیامک کن.

پیامک ارسال شد.

نیم ساعت بعد.

چوپان.شاکی. تماس گرفت.

که چی؟

چرا گوشی رو بر نمی داری؟!

ها ها ها_گفتم چون.برای اینکه تلفن وصل نیست_اگر هم وصل میبود.دادا گفت،چوپان سیم تلفن نکشید.گفت.گفتی.حالا که تلفن ندارین.میخایین چکار.

گفت.به اون کله پوک بگو.نگران نباشه.میام درستش می کنم.

دادا گفت،سلام!دستت درد نکنه.خودم شنیدم.


چوپان گفت،سلامُ آفرین بر تو:))

بعد گفت:برو ببین.چند رشته سیم  توی کابل هست؟!

گفتم؛چهار رشته سفید،یکی نارنجی، یکی قهوه ای،یکی ام سبز و 

یکی ام آآآبی .

پرسید،آبی کم رنگ؟یا پر رنگ؟!

ها ها ها_آبی ملس.

گفت.آهان.خوبه.خیلی خوبه.

پرسیدم کجایی؟خمیازه کشید.گفت اداره.

 عصر برا خودمون  دوربین نصب میکنم.بعد یهو گفت،راستی؟

گفتم بله.صدای همکارش اومد.انگار اومده بود اتاقش.گفت خوب.خداحافظ.

 .

.

.




مامان تلفن کرد.پرسید او کوتای  ؟خواننده هست؟شبکه سه آورده بودنش.گفتم .خوب.گفت اون آهنگُ پخش کردن...گفت،خوش بحالت.

نانی از نبود خواهر و خواهر زاده ام.چی می کشم.گفتم.این ترانه رو برا پدرش خوانده. گفت.من و پدرت با این آهنگhttps://music-fa.com/download-song/2374/.گریه کردیم.

گفتم آره واقعا.من هیچ وقت نمی فهمم.خواهر داشتن چه طعمیه؟ گفت.خوش بحالت.بابتش .خدا رو خیلی شکر کن.