<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

. . .

 

 خیره به آتشفشانِ خاموش گیلان!

می شنومhttps://s6.uupload.ir/filelink/mc7FMOogbOcr_2e5d4758e5/4_5789707552430229856_af2w.mp3


خوب

امروز،خبری از آن همه مه غلیظی که،گاه گاهان، تمام  درختان و جنگل رو دربرمیگیره؛نیست.انگار توی ارتفاعاتش_صبحگاهِانِ بهشتِ.

می دیل به واست،همراه پرنده هایی که،آن سو می رفتن؛می رفتم.

به خاطر پیدا کردن سنگ های آذرین،به اش آتشفشان خاموش _دالفک_درفک می گن.


بلاخره تلفن وصل شد.

مامان چند بار تماس گرفت.

بار آخر گفت،می دونی؟هر بار تماس گرفتم. به جای ۲۲۶۶

2205/گرفتم.بعد گفتم.خدا آمرزیده.ای کاش.ای کاش نمی گفتی ،اونجا زمین هست.

تو دل ام گفتم؛

ای کاش

ای کاش می توانستم

خون رگان خود را

من

قطره

قطره

قطره

بگریم

به مامان گفتم .مامان؟! خواب دیدم!می خواستیم بریم قم.

گفت ،دوباره؟!

گفتم،بله.دوباره.

گفتم انگار یه آزمونی بود.شما می خواستی شرکت کنی.لباس اداری تن داشتی.

گفت. لا الا الله.آخر توه مره،او جاده ساوه .ب کوشتن دِهی!!=آخر تو منو،تو جاده ساوه،به کشتن می دی.

نتونستم نخندم.بلند بالا خندیدم.

گفتم،بخدا خودت می خواستی بری و ماهمرات بودیم.


امروز خبری از آن همه مه،مه غلیظ نیست و....پرنده ها در جوش و خروش اند.درختان و جنگل و ارتفاعات و آسمون آبی،...مرئ و آشکارِ.

.

.

چند وقت پیش،عکس شکوفه های آلو قطره طلا گذاشته بودم؟!

بله.شکر خدا  تو برف و سرما دووم آوردن و به ثمر رسیدن:)

نظرات 3 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 11 بهمن 1400 ساعت 08:01

سلام‌
صبح به خیر
چه آسمان خوش رنگی
عینهو رنگ چشمان فیروزه قشنگه
نام یک آهنگ و ترانه ی قدیمی است
ازدواج که کرده بودم
مادرم به همساده گفته بود می خواستم برای پسرم از دخترتان خواستگاری کنم ولی ترسیدم که نه بگید
اون گفته بود شما می گفتید شاید جواب نه نبود
خدا رحمت کند فیروزه را که در جوانی فوت کرد
داشتن هر چیزی برای آدم ذوق و خوشحالی می آرد
تهران که آمده بودیم تلفن نداشتیم
وقتی قرار شد به ما خط بدهند
من هم دو تا خط خریدم
درود بیکران بر شما و خانواده
ماه رجب هم فکر کنم سه شنبه باشد
مبارکه ان شاالله

سلام بر شما
خیلی ممنون؛صبح شما هم بخیر و خوشی و سلامتی
خیلی ممنون از معرفی آهنگی که،یادآور توی ماشین و جاده ی پر پیچ و خم و قیژ و ویژ/برف پاک کن شد

رحمت و آمرزش خداوند بر اموات شما
روح فیروزه بانو شاد
احسنت به صداقت مادر فیروزه


بله،دقیقا.چوپان هم ،برای اینجا دوخط تجویز کرد.یکی وصل شد،یکی تو نوبته
درود و سپاس بیکران بر شما
خیلی ممنون ؛سلامت باشید
خیلی خیلی ممنون بابت حلول ماه رجب.
حلول ماه،مبارک شما و خانواده عزیز و محترم تان نیز هم

مهرداد یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 16:46

کوه قشنگی هست
عکس برا تابستونه؟

عکس از نتِ کاکو،نمی دونم برا چه فصلیه

کیهان یکشنبه 10 بهمن 1400 ساعت 10:07 http://Mkihan.blogfa.com

خیره انشالامن بنظرم چند سالی میشه خواب نمی بینم یا اگر هم می بینم یادم نمیماند.
برایتان بهترینها را آرزو می کنم

ان شاءالله...
قربانت براره که م
مطمئن ام.تمرکز کنید.به یاد می آورید.
والبته؛خوش بحال شما که،یاد تون نمی مونه.آخه بعضی خواب ها.آدم به یادش نمونه بهتره.مثلا آن خوابی که،شش ماه قبل فوت خاله جان دیده بودم.
خیلی خیلی ممنون از همه لطف و معرفت و محبتتانباشی تا همیشه براره که م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد