<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

می دیل به واست!

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 18:24

اومیکرون بره یواش یواش خفیف می‌شه

اومیکرون مهربان تر از کوید ۱۹،دلتا و تاول کویدی بود.
امید که همه سلامت و موفق باشند و
باشید

سجاد چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت 15:32 https://sadjadsadeghi.ir/

مرسی
اره خیلی وقته خوبم

الهی شکر.
همیشه خیلی خوب باشی

سجاد سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 21:18

منم دلم خواست :(

شما بهتر شدی؟!

باشماق سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 16:22

سلام
این می دیل به چه معناست
میگن این گرفتاری ها کفاره گناهان است
آقای مسجد ما می گه مومن که تب کند به اندازه ی او سختی بیماری گناهانش فوت می شه می‌رود هوا
خدا چون خیلی مهربان است به هر بهانه می خواد اون ور را جایگاه آرامش قرار بدهد
امروز همسر بردیم چشم چپ را عمل کرد
من که عمل کردم همراهی نداشتم و مثل یک شیر ژیان کارهایم را خودم انجام دادم و رفتم و آمدم بعد هم دوباره برای ویزیت رفتم
این حاج خانم از اتاق عمل که بیرون آمد حال نداشت بلند بشه الان هم کلا غش کرده است

سلام بر شما
می ،به معنای من و متعلق به منِ.مثلا می دیل.دل من.می دست.دست من.می سه ر،سرِ من.
دیل،به معنای دل.
به واست،به معنای خواست.
این می دیل به واست.به معنای دل ام خواستِ.مثلا تو دامن نانا،خاله جان،اجی،و سایر عزیزان.

.
.
بله.
والا ما راضی اىم به رضای خدا.والا.این گرفتاری های بنده.قند و عسل اند و
خدا را سپاس.که همیشه درکنار ما بوده و هوای ما رو داشته.
بله؛خدا خیلی آمرزنده ی مهربان است و
ما به ایشان خیلی بیشتر از خیلی ها.امیدواریم و
عاشق آن تبسم ملیح شانیم.

.
.
خدا شما را همیشه سلامت و شیرِ ژیان،حافظ و نگهدار باشد.از دست شما
خوب.بنیه با بنیه فرق می کنه.بنیه ی شمابخشی خدا دادی.بخشی تربیتی،زبر و زرنگ و
کورد بنیه اس برار جان.
ما همساده خوزستانی داشتیم.(به سن و سال دختر بزرگ تان.)بنیه ایشان هم.مثال حاج خانم شما بود.چهل روز بعد دنیا آمدن پسرش.توی رخت خواب ماند .

مهرداد سه‌شنبه 19 بهمن 1400 ساعت 14:13

چی شده کاکو

هیچی کاکو گیان.
از وقتی کوید ۱۹ آمده.بنده استراحت درست و حسابی نداشتم.
پرستار خودم و بقیه بودم.
خسته ام.
خسته و بی اعصاب.ویک عالمه کارهای لیست شده.
می دیل به واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد