<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

مثلِ عصرِ جمعه،سینما، ساندویچ. . .

نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق پنج‌شنبه 19 خرداد 1401 ساعت 09:39

سلام
داشتم نظر می گذاشتم
که هی می زد خطا
بعد معلوم شده قسمت نظر گذاشتن را بسته اند
به هر حال

عصر جمعه سینما ساندویچ شلوغی سینما بدی گند دود سیگار و صدای شکستن تخمه
همراه با قر و غمزه ی هنرپیشه های زن اون زمان
و ژست مردانه ی و کلاه شاپو ناصر خان ملک مطیعی
اینها همه ی خاطرات من است از سینما در عصر جمعه
عکس
فکر کنم بوته یا درخت انار است
همان اناری که صبح جمعه خوردنش مستحب بود :گل
این هم مطلبی بود که زحمت تایپ را کشیدم
بعد کپی پیست کردم

سلام و درود بر شما
ببخشید،شرمنده که بسته شد...خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید و
سپاس بیکران بابت کامنت_های همیشه خوب تان.مرسی که کپی کردین،با اجازه،من هم کپی کردم،به یادگار بماند در این پست
عصر جمعه،سینما و ...
از دست شما.

عکس،
بله،درخت انار است.همان اناری که صبح جمعه خوردنش ....روح مادر شاد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.