<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

غروبِ سرزمین پدری!


 



Hotel-California

نظرات 11 + ارسال نظر
کیهان یکشنبه 5 تیر 1401 ساعت 20:48 http://Mkihan.blogfa.com

خاخورجان نگرانتانم
هرچند بی خبری خوش خبری ست

جان تان سلامت و دل تان خوش؛برار جانم.
خیلی ممنون از همه لطف و معرفت تان.شکر.الهی شکر

با عرض درود ، با داستان کوتاه پری من به روزم ومنتظر شما ، ممنونم.....

با عرض سلام و سپاس؛به روی چشم.خدمت می رسم.سلامت و شاد باشید،همتباری عزیز و گرامی

کیهان دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت 13:20 http://Mkihan.blogfa.com

سلامتی تان آرزوی همیشگی ماست
خدا را شکر که زمین لرزه بخیر گذشته و به کسی اسیبی نرسیده
بهترینها را برایتان آرزو می کنم

بسیار بسیاز سپاسگزارم .عزیز برار جانمخدا شما را برای ما سلامت و شاد و اخمو حافظ و نگهدار باشه

کیهان یکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت 16:24 http://Mkihan.blogfa.com

سلامتی و شادیتان ارزوی همیشگی ماست

قربانت عزیز برارم ،ایشلا همیشه سلامت و شاد و سبز باشی ،براره که م

کیهان جمعه 27 خرداد 1401 ساعت 02:36 http://Mkihan.blogfa.com

خوب هستید خاخور جان؟تمه چی روبراهه؟

قربان محبتتان،برارجانم.بله؛شکر خدا خوبیم و همه چی روب راهه ...ولی بجز خوب بودن و شاکر بودن مان.باقی را باور نکن

کیهان چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 17:58 http://Mkihan.blogfa.com

عاشق غروب صحرا هستم

خیلی هم زیبا وچشم نواز.

باشماق سه‌شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 22:36

سلام
سپاس
از خداوند منان که دفع شر فرمود
دختر من مادر قند عسل خیلی از زلزله می ترسد
یک مدتی بود که ایران روی ویبره بود
بعد زلزله‌ سرپل ذهاب
شبها نی اومد خونه ی ما
فکر می کرد اینجا امنیت داره

سلام بر شما
بله؛خداوند منان را حمد و سپاس
آخی
خدا را شکر شما جزء والدینی هستید که ،رفتار درست و صحیحی با فرزندان تان داشتین و دارین.به همین خاطرِ که .فرزندان شما درکنارتان احساس امنیت می کنند.همین طور نوه های گل تان...
همین طور ما،در این دنیای درندشت مجازی
خدا به شما و عزیزان تون سلامتی و طول عمر باعزت ببخشه
خدا همه ی پدرها و مادرها را حفظ کنه،پدرها و مادرهای آسمانی را هم قرین رحمت..

باشماق سه‌شنبه 24 خرداد 1401 ساعت 16:44

با درود
قم نشد
ولی امروز رفتم شاه عبدالعظیم
تا نزدیک سه بعدازظهر بودم
یک سری زائر هم از کشور آذربایجان آمده بودند
کلا خوب بود

درود بر شما
شاه عبدالعظیم حسنی
زبارت شما و همه زائرها قبول
خط آخر کامنت تون عالی بود
میگم آقای امیرعلی خان؟!کنار پنجره نشسته بودم.نسیم خنکی می وزید.یهو احساس کردم.پد اسفنجی _فیزوتراپی/روی صورتمه و میلرزه،
سربلند کردم،دیدیم لوستر هم میلرزه.بلند گفتم زلزله اس!!
دادا گفت آره.پای من ام داره میلرزه،
حالا رفت تلگرامُ نگاه کرد
میگه مرز بین گیلان و قزوین.چهار و چند ریشتر بوده
الحمدالله بخیر گذشت
ولیکن ،نماز بر ما واجب شد و
خیلی هم به جا بود این ترس

باشماق دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت 15:32

سلام
آهنگش هم با منظره ست بود
البته در هنگام شنیدن آهنگ در حال search برای دریافت بلیط قطار هفت هزار تومنی به صد قم بودم
خیلی وقته هوس یک زیارت قم را دارم
از شروع کرونا دیگه نرفته ام

سلام و درود برشما
سپاس از توجه ی تان.
به به،خیر پیش،سفر تان بیخطر؛زیادت تان قبول و
خوش بگذرانید در قم‌.

_قم را خیلی دوست دارم. اول بار با دایی کوچیکه رفتم،به دل ام نشست.دوبار هم بابا گیان منو برد،دوبار هم خواب دیدم که رفتیم.قم را حضرت معصومه را،دوست دارم خیلی.

لطفا سلام و عرض ارادت ما را هم خدمت خانم برسانید

کله پوک دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت 11:24

سلام
خوبی

سلام
خیلی ممنون.شکر.
شما خوبی؟
پیجت که سر جاشِ کله پوک خان.
+البته که همیشه برات دعا میکنم.یشالا که همیشه سلامت و خوش خبر باشی و
خداوند برات رحمت و برکت و خیر و خوشی بخواد همیشه.

مهرداد دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت 10:24

خدارو شکر.
از آرزوهای ما همین هست

❤ الهی شکر.

آرزومندِ آرزوهایِ شما هستیم؛کاکو مهردادِ عزیز و گرامی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد