<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

الحمدالله  حال واحوال  باباجی بهتره شده است.

شکر خدا؛اوضاع و احوال شالی زارها هم خوب است و...فصل ؛فصله غوغای خوشه ها در باد خنک و ملایم؛نسیم ها ست... 


من هم خوب ام ؛بله؛ واقعیت این است که  من هم خوب ام ؛ و هم خوب نیستم؛یعنی خوب بودنم پایدار نیست؛و تااطلاع ثانوی حال و حوصله و

بنیه یِ  بشور و بساب و شستن و رفتن و چیدن و برچیدن و ایضاً بندِ رختُ و پای اجاق سرپا ایستادنُ ؛سوال و جواب بی خود و  بیجهتُ ندارم که ندارم.

 


چرا که بسیار خسته ام، ...واین احساسِ بسیارخستگی در من ؛،حول و محورِ پسا سفری است؛مثلا انگار که؛ از یک جای دور و درازی -خوش نگذشته که هیچ...؛کلی در ترافیک مانده  و-لابد جدالی هم  بین راه پیش آمده و قوز بالاقوز شده..،...

خلاصه بی اعصاب و داغان؛ به خانه یِ نامرتب و شلخته ولخته یِ ندانم چه؛برگشته را می مانم.


لذا دل ام  استراحت  پسا سفریِ دلخواهم را می خواهد؛مثلا سکوت باشد و تماشای یک یا چند فیلمِ خوب ؛مثلا گوش سپردن به موسیقی و تصنیف و شنفتنِ آواز ابوعطا  و دکلمه ...؛مثلا دل ام چای تازه دم  و نقل مغز گشنیزدار میخواهد؛مثلا دل ام  یکهویی که ضعف می رود؛پرسشه :"ناهار چی میل دارید؟شام چطور؟!اونوقت غن ناهار و عصرانه  و صوبونه میل تون چی میکشه؟! می خواهد. یا مثلا دل ام بوی خوش و طعم خوشترِ  شورمزه و بامزه می خواهد؛دل ام شعر و چکامه و غزل می خواهد. 

مثلا با چهارتا بادام و سه تا پسته ؛جاسازی شده گوشه ی لپ ها زمزمه کنم:

صدای تو از سایه ‌سار نیستان می‌آید

و گل می‌دهد از گل زخمیِ بعد رگبار

و در آب می‌‌ایستد رو به ‌روی نگاهم

صدای تو می‌بارد و زنده‌ام من

آره.من زنده ام و

دل ام لذت تماشای صبح صادق و روز روشن و شب تنهایی خوب می خواهد.

دل ام  خوب دیدن؛خوب شنفتن؛هیچ نگفتن و

  م تبسم رویا پروری میخواهد...

 دل  ام  بچه ای ،طفلی،کودکی می خواهد؛ شاد و خوشحال و آغوش گشوده؛  _همچنانی که به  سمت ام  می دود و مرا به نام کوچکم صدا میکند؛ ..ومن؛با آغوشی  گشوده؛ زانو زده ؛ در دل؛خودا دوخان؛ که خدایا؟بچه زمین نخوره.. می خواهد.

و آن وقت که رسید  بگویم؛"جان دل ام؟!باران باران دوستت دارم بلامیسر..."  می خواهد،





پ.ن؛

سلام و سپاس از همه ی عزیزانِ همیشه همراه.

امید که به لطف یزدان ؛به اتفاق همه ی عزیزان عزیزتان خوب و خوش و سلامت باشید.


پ.خ***!!

و شما دوست عزیز؟!

بهرحال دنیایِ مجازی هم،دنیایِ خاله زنک خودشُ داره؛و خوب؛به گمانم تماشایِ این فیلم،بدک نباشه.