<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!(صبح امروز_وقتی که زمین نفس کشید. . .)

نظرات 6 + ارسال نظر
َAmir جمعه 27 آبان 1401 ساعت 14:47 https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام
---------
اینکه گفتین :
عروسی دخترِ دختر خاله مریم.زاییدن گاو کَبل خانم و فوت شدن زهرا خانم_همسایه پدربزرگ.
ببخشید که؛احوال قابل عرضی نیست
--------
تبریک میگم با تاخیر ، همیشه سلامتی باشه ": )

خدا رحمتشون کنه ایشون رو
-------------------
کاش یه فیلم از این گوساله کوچولو میذاشتین ، خیلی نازن اونا

سلام بر شما آقای امیر عزیز و گرامی،
ممنون از توجه تون.

مرسی بابت تبریک
خیلی ممنون.خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه
----
والا تو این فصل و باد پاییزی،گوساله رو بیرون نمیارن)پتو می پیچن دورش و گوشه ی طویله،اتاقک و انبار برنج نگهش میدارن.که سرما نبینه و سینه پهلو نکنه.وگرنه حتما ازش عکس می زاشتم.چون با شما موافق ام.خصوصا چشم ها و مژه هاشون

با درود با داستان ویار به روزم ومنتظر شما ممنونم......

درود و سپاس از دعوت تان،همتباری عزیز و گرامی ام.به روی چشم،خدمت می رسم

د.شمال یکشنبه 22 آبان 1401 ساعت 15:44 http://Www.bandargaz.org

سلام
خیلی عالی ، عین بندرگز خودمون هست . رنگ آبی ، نیلی به آدم حس نفس کشیدن میده . عالی و پر انرژیالبته که بندرگز هم قشنگه

سلام بر شما،
خیلی ممنون از لطف تون.بله؛من این رنگ آبی نیلی رو خیلی دوست دارم..
صد در صد.گرگان و گلستان و بندر گز ،خیلی قشنگن

اسماعیل یکشنبه 22 آبان 1401 ساعت 14:00 http://www.fala.blogsky.com

دلم ئی هوا بخأس !:)

شیمی جا سبز و شیمی دیل شادمان!:) آقای باباییِ ئازیز و گرامی

َAmir شنبه 21 آبان 1401 ساعت 14:23 https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام
خوبین؟ چه خبر؟ چه احوال؟
-------------------------------------------
پیرو عکس 2 تا پست بالاتر باید بگم که این هم کاور قشنگیه و هم بعنوان کاور موزیک ویدیو هم احتمالا استفاده شده ولی نقاش یا سکانس واقعیش رو حدس میزنم که یا اینا پارتنر همن ، نومزد و اینا ، یا دختره داره میگه تند باش سریع پارو بزن پارتنرم اونور جزیره منتطرمه ، دیر شد.

سلام و علیکم آقای Amir عزیز و گرامی،
خیلی ممنون و مچکرم؛شکر .میگم خوبم.ولی شما باور نکن.خبر سلامتی عزیزان،عروسی دخترِ دختر خاله مریم.زاییدن گاو کَبل خانم و فوت شدن زهرا خانم_همسایه پدربزرگ.
ببخشید که؛احوال قابل عرضی نیست...
__ ------------------------------------

دست شما درد نکنهجفت حدس و تصویر سازی تون قشنگ وfun بود:))

باشماق سه‌شنبه 17 آبان 1401 ساعت 14:32

سلام
خووووووش به حال شششششششما
والله
ابر هست ولی بارش نیست
چنان آسمان بر زمین شد بخیل
چه دختر خوشگلللللی
عزیزم
تصویر را مجسم کردم
وقتی دستهایش را پشت قفل کرد
قند عسل مثل پیر مرد ها راه می رود کمی نائل به جلو راه می رود
فکر کنم برای حفظ تعادل خود این روش را انتخاب کرده
البته سرش را هم پایین می اندازد که تند تر راه برود

سلام بر شما
ان شاءالله که آسمان شهر شما هم،بارون بباره...
ممنون از متصور شدن تان.
واما اینجا،عرض کنم خدمت شما که،آنقدر باران بارید ،آنقدر باران باریدکه،شالیزارهای آن سوی دیوار آب گرفت هیچ.درختان باغ،تا مچ پاهاشون،توی آب بارانند و
اگر ادامه دار می بود،قطعا باغچه سبزی جات هم،به مانند کشتیِ تایتانیک غرق می شد.
الهی شکر.شکر برای رحمت الهیشکر برای وجود عزیز آقای قند عسل...
من از شما خیلی ممنونم که،از آقای قند عسل می نویسید.و من خوشحال میشم، ذوق می کنم ادایِ پدربزرگ شو در میاره؛و خدا رو شکر میکنم؛خدایا شکرتالهی شکرتواین خیلی خوبِ،خیلی..

پ.ن
قابل توجه کامنت خوانان گرامی.
https://www.namasha.com/v/KHSEHjbL
توی این ویدئو .می گه،باز داره بارون به خیابون میزنه،دل من پُره،دلِ تو(گُر خانئه=رعد و برق.بینایی چشای تو رفته،دل من برات بیقرار...،ماها پیاده ایم و این دنیا سوار...
منظور از دیوانه بارانِ(سیل باران) آسمانه؛
این مدل بارانِ(چتر و پالتو و کلاه وبوت و چکمه و کاپشن و بارانی، قطعا یه راهی،واسه نفوذ کردن پیدا می کنه)
https://www.namasha.com/v/xkyqsSsN
الان مامانم بودمیگفت،دیوانه چو دیوانه ببیند
چون پرسیده بودند.گفتم توضیح بنویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد