<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ایته رشتی!،...

نانا.خاله سفیده.خاله جان.

من .مامان.اجی.خاله کوچیکه.

دور هم نشسته بودیم و

من یک ریز داشتم حرف می زدم.../به اون مدل حرف زدنِ یکریزه../اَجذ نالی" می گن/ومن یکریز اجذنالی می کردم و...بقیه گوش گرفته بودند و خاله سفیده .فیگور من گفته بود.گرفته بود و....

قلبم .اونقدری که  از شدت حقی که با من بود وجفایی که دیده بود....؛درد می کرد....

بعد خاله جان اشاره  زد.یعنی  بسِ.جلویِ خاله سفیده نگو.ما به این حرکت خاله،آرناموس ی=رودرواسی می گیم.

ولی من اسپند رو آتیش بودم یک.دلم می خواست حرف خاله جان رو گوش کنم دو.ولی احساسم می گفتم آرناموسیِ خاله بی خودِ و خاله سفیده از خودمونه سه... 

ولیکن همین جور میگفتم و می گفتم و می گفتم.

حالا از وقتی که بیدار شدم....قلب ام؛حس اونیو دارم که.لقمه تو گِلوش گیر کرده...

بهرحال.



 فردا آسمان رشت بارانی ستhttps://soundcloud.com/radio-deev/z1wfqb1zdcdh


 



بله.همانطور که مشاهده می کنید؛

هنوز آسمون ولایت مان خاکستری رنگِ و..آبگرفتگیِ شالی زارهایِ پشت حصارُ می بینید؟،حاصل اَجزنالیِ  ابرهای آسمونه... 

امروز که تو بالکن به تماشای باغ و... ایستاده بودم.پس از گرفتن عکس بالا.

گفتم باغ؟،خدا وکیلی،سر و شکلت.شبیه دو روز مونده به سیزده بدر نشده؟! هیچی نگفت.گفتم فاطی رو نمیشناسی نه؟نوه اربابِ.سر دوستی با مامان و دختر عموبزرگه.خونه ی ما خیلی می اومد.بعد که چوپان سر راه بهروز سبز شد و

گفت،فاطیُ بگیر و خلاص.

اینجا بود که.باغ و داران و

 واش و علف و چنگزر و سوزه، قهقه شون گرفت .گفتم من هنوز چیزی نگفتم که؟!

جمیعا گفتند:" تره بوخودا بوشو  ماجان!"

گفتم می خواستم بگم.توسا دارِ بلاخ لاخ=بداخلاق فریاد کشید.بوشو تو کُر.

بعد  شاقوزِ سیفتال کمر به اش توپید و

گفت،تو چکار ئی بچه داری!؟

گفتم.عهههه.شاقوز دارِی؟تو ابراهیم برار جور پُرمهربانی بلامیسر 

این از این.