<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تو مقصری!

ساعت دهِ صبح شنبه اس.

حال و حوصله ی کارهای روتین و تکراری رو ندارم.(خصوصا با خوندن این)فلضا تو این نم‌نم بارون=وارش؛می خوام چکمه ام رو بپوشم و برم توباغ‌ُ...به دار و درخت ها و گل و بوته ی توت فرنگی و... باغچه ی سبزی جات و  احوال درختِ آلو(یک طرفش غنچه و شکوفه داده/طرف دیگه اش مرجانه زده/که وقتی در بالکنُ باز میکنی،عطر شکوفه هاش/ از سر و صورتت عبور میکنه و تو اتاق می پیچه. ) را بپرسم.



پ.ن

 

عنوان از مادرمِ.که خیلی ازش استفاده می کنه.

مثلا  نو ش ین مع راج ی،مامان به ام گفت،اخبار راجب حاشیه ای صحبت میکنه که .من درست متوجه نشدم؟ کی چی گفته؟عل م ا عصبانی شدن؟

منِ لامذهب توضیح گفت.

گفت. تو مقصری.


مثلا همین یک ساعت پیش،به ام گفت.تو مقصری!!

یعنی وقتی گفتم،خانم فرخی سر کوچه سارا رو سوار کرد،پرسید چرا؟!گفتم ؛ گفته،جلوبندیم خرابِ.گفت  تو مقصری.

باباجی گفت،اون زیادی دس اندازِ مِئن دکته،اَ زای مقصره؟!

مامان گفت،اصلا تو مقصری!!

من غش کردم.