<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یه دیوونه تو باغِ!!




و انسان 

عروسکی ست؛

که خواب می بیند،

و رویا هایش  را زندگی می کند . . .


"شمس لنگرودی"


پ.ن

عنوان از   این ترانه اس .

پ.ن

با دکتر موافق ام.و خوب.منم یه آدمم وهمه سعی ام رو می کنم،..چیزی به دل نگیرم...ولیکن گاهی از دستم خارجِ.یعنی انگار آیه نازل شده که،به دل بگیرم و برنجم...بعد برای خودم و خویشتنم،برم منبر و

تجزیه تحلیل کنم؛که ببین ما جان؟ مگه معتقد نیستی؟آدم از رنج ب گنج می رسه.خوب پس همینه دیگه.آدم تا رنج نبینه؛نمی تونه گنجُ درک کنه که؟!

حالا هم .مکررن .واسه دلم .غزل نجوا می کنم و

نمی دونم چره؟=چرا؟ خاب ام گرفته


نظرات 7 + ارسال نظر

با درود فراوان به شما همتباری خوبم ، خواهش می کنم وظیفه ست ، شکل داستان راوی تا حدودی فرق کرد وبا دقت می توان آنرا به چند بخش تقسیم کرد که هر بعد آن قابل بررسی وتعمق بیشتری را می طلبد ، بهرصورت راوی قصد تایید هیچ بخشی را ندارد تنها روایت آنرا صادقانه به گردن می گیرد ، باشد که بهترین ها بدور از هرگونه پیشامد بد به شما ودیگر مخاطبان خوبم تعلق بگیرد واین آرزوی قلبی من است تا یار کرا خواهد میلش به که باشد ، بار دیگر سپاسگزارم.....

درود ها و سپاس های فراوان بابت حضور گرامی و
پاسخ های همیشه خوب تان.قربان محبت و معرفت تان.بنده هم ،از شما متشکر و سپاسگزارم ،همتباری عزیز و گرامی ام

باشماق دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 15:07

با درود
روز ۱۲ دیماه مبارک
مقاله پیوستی هم خوندم
مامان لیلا فروهر پس رشتی بوده است
بابای خدا بیامرزم چی ؟
یادی هم باید از ناصر مسعودی می شد
که نشده است
خواننده ی سنتی که صدایش هنوز هم جوان است

درود بر شما
خیلی ممنون و سپاسگزارم
والا من خونده بودم.مامان لیلا فروهر شیرازی هستند.
بابای خدا بیامرز شما رو نمی دونم.
ولی میدونم .رشتی ها و کورد ها.از ازل با هم بودند
خدا حفظ شون .من آنچنان به صدای ایشان علاقه ای ندارم.شاید اشتباه میکنم.انگار خودشُ می گیره.

بله.صدای این مرحوم است.
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1_%D8%AC%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DB%8C
خیلی ممنون از دقت و توجه ی شما

Sabireh دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 11:14

http://hatef.blogfa.com/

ادرسشون بانوجان

خیلی مرسی صبیره جوونم:*

کیهان دوشنبه 12 دی 1401 ساعت 04:28 http://Mkihan.blogfa.com

،

درود و سپاس .برارِ که م

ارغوان شنبه 10 دی 1401 ساعت 20:26

باران عزیز خوابت گرفت چون می خوای بری به عالم رؤیاهات

باریکلا به شما، ارغوان دختِ تیز هوش ام

باشماق شنبه 10 دی 1401 ساعت 13:24

سلام
ترانه ی خوبی بود
این روز ها دارم سریال شهریار را در شبکه ی ۱۴ نگاه می کنم
بچه ها هم همگی مشهد بودند
بعد تمام شدن
شعر های شهریار را بلند بلند می خواندم
خیلی حال می داد

سلام بر شما
ممنون از لطف تون
خوش به حال شما،این مدل تنها بودن رو خیلی دوست دارم.خصوصا که .حال و حوصله ی سوال و جواب بی خود و تکراریِ احد و ناسیُ ندارم.به لطف حق.صبح تا ظهر تنهام.که جای شکر و سپاسِ خداوند سبحان را دارد
ولیکن گاهی،ترانه هایی را که،خاله جان ،تو آشپزخونه می خوند.بلند بلند می خوانم .گاهی ام بلند بلند حرف می زنم و
گاهی ام بلند بلند دعای عهد گوش میکنم
زیارت و طاعات و عبادات عزیزان قبول حق
من دی ماه مشهد بود.همین جور،یهویی برف می آمد.
یک بار هم اردی بهشت،چه رعد و برق هایی.چه بارون اردی بهشتی ای
ولی دلم زیارت حضرت معصومه به واست
ان شاء الله همیشه دلشاد و سلامت باشید و
خوش بگذرانید ایام را

با درود فراوان .....

با داستان با من نیا گم میشی به روزم ومنتظر شما ممنونم .....

سلام و درود بر شما همتباری عزیز و گرامی،
ان شاءالله همیشه دلگرم و سلامت باشید و
چراغ وبلاگ تون روشن باشه همیشهبه قول خاله کوچیکه،به روی چشم؛تشریف می آرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد