<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

در ستایشِ شِنُفتن!

 

  

های آواز

چقدر تو را دوست دارم....


۱_

پ.ن

من ام براش دعا میکنم...

۲_

پ.ن


۳_

پ.ن

در توضیحِ عکسِ بالا (سینه سرخ ) عرضم به حضور مبارک تان که،...درحال و هوای تماشایِ سریال بودیم.در حال و هوا یعنی قشنگ تو دل این قسمت از سریال...که یکهوووو...با صدایِ ضربه ی محکمی که /از سمتِ درِ پذیرایی شنیدستیم...؛از جا پریدیم/:

بعد که متوجه یِ اوضاع از چه قرار بود شدیم...کم کمک به اش نزدیک شدیم... 

انگار نه انگار مارُ دیده،...

و آنوقت به اش گفتم؛

من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر

من عاجزم ز گفتن و خلق از شنیدنش؟ چکار کردی با خودت؟هان؟

___

و به قول عروس بزرگِ:

"هیچ!

هیچ! واسه خودش نزاشت آبجی!"



۴_

پ.ن

با حجاب کامل،پتو مسافرتیِ سفید،با تک قلب های قرمز ام رو_ مثالِ چادر،سر می کنم. 

وآن وقت_مثالِ اسکیمو ها.می رم  سمت دماسنج،

چشامو ریز میکنم.قرمزیِ دما سنج،به زور خودش رو کشیده بالا و

مثلا روی ۱۸ اس.

به اش میگم؛

_توی تموز تابستون،کولرُ  ۲۴ _نهایتا ۲۲ می گذارم.والان خودت یخ کردی.

،،،انگار از آسمون پودر بی رنگِ سرما ریخته میشه.هر لحظه سرد تر و سرد تر میشه...میگن لباس گرم بپوشید.مثلا چند تا؟چندتا ؟روی هم؟

و مشکل اینجاست که.بیشتر از این همه لباسی که پوشیدیم...چطور راه بریم؟چطور پخت و پز کنیم؟!/:بخدا با همین ها هم،تو  بوشور واشور و بپچ واپچ مشکل داریم...بعد به خودم میگم؛خوب نق نزن.بریم پشت پنجره؛با چشم های خودت ببین وقدرت خدا رو شکر کن.که چه طاقتی به اون شکوفه های آلویِ توی باغ بخشیده.


۵_

پ.ن

اون صدای سوتی که،انتهای ویدئو_بین آواز پرنده ها می شنوید.صدای سوت زدنِ دادا می باشد.که اخیرا.سوت زدن را فرا گرفته است و

هر زمان_ دل اش بخواهد،تمرین می کند/:


۶_

پ.ن

شیمی احوال سلامتی؟!=حال شما چطوره؟!



۷_

پ.ن

مرد شریف با دسته گل نرگس و

چوپان با یه جعبه شکلات،اومدن پیش ام.البته عروس بزرگِ و آقای برادر زاده ام بودند.و البته که؛چوپان شب پیش مان ماند...