<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

 به قول استاد مشیری:"

از آن شادم که در هنگامه ی درد/ غمی شیرین دلم را می نوازد/ اگر مرگم به نامردی نگیرد/ مرا مِهر تو در دل جاودانی است/ وگر عمرم به ناکامی سراید/ تو را دارم که مرگم زندگانی است...

 


یکی از محاسن زودتر از بقیه خوابیدن اینه که،تنها تویی که نیمه شب، شنگول و سیر از خواب، پا میشی...

تنها تویی که ،پشت پنجره می ایستی ....

تنها تویی که لذت تماشایِ آسمونِ شبُ ،در سکوت و عبودیت....به لطف حق؛نوش جان می کنی.


دی شب اما.

 ماه. تو ۲۶ مِ جمادی الثانی ،خیلی زیبا بود.خیلی‌.

به اش گفتم،به قول مرحوم براهنی،شکفته باد.لبان من.که  نیمه ماهِ نیمرخانِ تو را.

در این شبانه ی قشنگ. ماچ می کند:*تا بجنبه و لنگه کفش. سمت ام پرت کنه.خودم رو پشت اون یکی پنجره رسوندم و

با موش مردگی، بر محمد و آل محمد و یگانه دخت اش،صلوات فرستادم...



که نیمه‌ماهِ نیمرخانِ تو را

شبانه می‌بوسند.



برگرفته شده از cofe-sher.blog.ir

شکفته بادا لبان من

که نیمه‌ماهِ نیمرخانِ تو را

شبانه می‌بوسند.



برگرفته شده از cofe-sher.blog.ir