<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

ورای نور و ظلمت...

نظرات 6 + ارسال نظر
طاها پنج‌شنبه 20 بهمن 1401 ساعت 18:20

سلام
این تصویر خود ظلمته در پارک قیطریه تهران اگه خودمون رو جای نوازنده بگذاریم

حسین چهارشنبه 19 بهمن 1401 ساعت 06:32

سلام
ای بنازم این عکس زیبا رو
دمتون گررررررررررررررررررم

رضا جمعه 14 بهمن 1401 ساعت 09:06

سلام می ماآر جانیم،
او شعر فریدون مشیری رو که نوشته بودی .... منم دکلمه اش کرده بودم یادش بخیر
اگر یادم بمونه برات ایمیلش میکنم

مسافر یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 21:32

حس عکسو دوست دارم و عنوان پست بیشتر

اجازه خانم؟!
خیلی ممنون که برامون نوشتین

سیا یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 14:57 http://www.kimiyagari.blogsky.com

سلام و عرض ادب
فکر کنم این آقا رو دیدم از نزدیک. اگه اشتباه نکنم اینجا پارک قیطریه است.
صدای ویالونش اول صبح نوای دلنوازی دارد و احساسات شاعرانه آدم رو برمی انگیزه دمش گرم

سلام و عرض ارادت
خوش هاتی سیا گیان
خیلی خیلی ممنون از توصیفات تون.حقیقتش،با دیدن این عکس.آنچه را که به تصویر کشیدین، دریافت کرده بودم.والان که فرمایش تونو خوندم.گل از گلِ من و ندای درون و الهامات شهودی مون شگفت

باشماق جمعه 30 دی 1401 ساعت 11:39

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست
حرم و دیر یکی ، سبحه و پیمانه یکیست



اینهمه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست
گر نظر پاک کنی کعبه و بتخانه یکیست



هرکسی قصه شوقش به زبانی گوید
چونکو می نگرم حاصل افسانه یکیست



این همه قصه ز غوغای گرفتارانست
ورنه از روز ازل دام یکی دانه یکیست



ره هرکس به فسونی زده آن شوخ ار نه
گریه ی نیمه شب و خنده مستانه یکیست



گر زمن پرسی از آن لطف که من می دانم
آشنا بر در این خانه و بیگانه یکیست



هیچ غم نیست که نسبت بجنونم دادند
بهر این یک دو نفس عاقل و دیوانه یکیست



عشق آتش بود و خانه خرابی دارد
پیش آتش دل شمع و پر پروانه یکیست
< عماد خراسانی >

درود و سپاس بسیار بابت این شعر بسیار زیبا و
حضور همیشه سبز و گرامی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد