<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

یک تصویر!

نظرات 5 + ارسال نظر
صحرا چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 14:37 http://Sahra95.blogsky.com

خونه نو (؟) مبارک!
انشالله سال جدید همش سلامتی باشه و دل خوش

خیلی ممنون(خیلی مونده تا حاظرشه) و متشکرم
الهی آمین.الهی آمین.الهی آمینبلامیسر

Amir پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 21:45 https://amirdreamlife.blog.ir/

سلام دوست من
عیدتون رو تبریک میگم ، انشالله که سال جدید ، سالی سرشار از موفقیت و شادی و سلامتی برای شما و خانواده محترم ، باشه

سلام آقای Amir خان.
خیلی ممنون و سپاسگزارم.همه ایام بر شما و خانواده محترم تون مبارک باشه سلامت و موفق باشید همیشه

اسماعیل پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 21:03 http://www.fala.blogsky.com

می دیل بواست!

دقیقا
خیلی ممنون از حضور تون

باشماق پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 15:02

با درود
رسیدن به خیر
اینجا در مازندران هم بارون بود
درب تانکر آب را بر داشتیم تا آب بارون هم داخل مخزن بریزد
روزگار سختی را بدون آب و گاز گذراندیم
هم به تعطیلات خوردیم و هم به ماه رمضان
الان هم مثل کولی ها داریم می گذاریم
خونه ی نو ساز خیلی کار دارد
و یک کیسه ی پر پول هم می خواهد
الان پرده باید بزنیم
سه عدد فرش و موکت قفل در ها باید تعویض شود
نرده بزنیم توری وصل کنیم
گاز بخریم و هود وصل کنیم
مبل و تلویزیون و
خلاصه یک جهاز کامل
یکی از خواص اینجا اینه
که یک معتاد ندارد
دزد هم اگه باشد داخلی نیست
چون خودشون می دانند نا امنی یعنی از دست دادن شغل
یک مسجد در پنجاه متری ست که نمازگزار ندارد
امروز اول ماه رمضان نماز با کمتر از ده نفر به جماعت برگزار شد
دلم تنگ جلسه ی قرآن تهران است که روزی یک جز می خوانند
و سخنرانی ها یش

درود بر شما
خیلی ممنون و سپاسگزارم.
به به به سلامتی و مبارکی
خدا به شما سلامتی و خیر برکت ببخشه. می گذره این ایام. از طبیعت بارون زده،از هوای پاک و خرید جهیزیه لذت ببرید.
من هنوز .واسه پنجره ها پرده سفارش(شیش تا فرش ۶ متری هم لازمه ) نگفتم. خونه ی رشت واجب تره.
خدا رو شکر که.محله تون دله دزد نداره.و امیدوارم مشکلات خونه ی نو ساز تون هر چه زودتر رفع شه.والا من همه اش ۱۹ کیلومتر از رشت دورم.دو کیلومتر به ولایت پدری و سه کیلومتر به آقاجان_ولایت مادری نزدیکم.به قولی دلم رشت به تهرانِ . یعنی دلم، ۳۳۰ کیلومتر احساس دوری و دلتنگی و غم و تاسیانی داره❤️ ولیکن دلتنگیِ شما برای تهران و مسجد محله تون درستِ . و من درک تون می کنم.

Pari پنج‌شنبه 3 فروردین 1402 ساعت 14:08

سلام بانوجانم
خوشحالم میبینم برگشتین عزیزدلم

سلام به روی بهتر از ماهِ ت عزیزم.جون و دلت سلامت بلامیسر.
عزیزی؛خییییلی عزیزیپری قشنگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد