<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

بدون شرح!

نظرات 3 + ارسال نظر
Pari چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 13:15

سلام بانوجونم
بسی از ویدیوهای پست بالا لذت بردم
خیلی ممنونتونم عزیزم

امیدوارم مرد شریف بسلامت برن و برگردن و زیارتشون قبول باشه و التماس دعا

دلتنگی... دلتون بی غم

سلام
سلام به روی بهتر از ماهِ تون.جون و دلت سلامت و خوش عزیزم.
قربونت بلامیسر.خیلی ممنون از توجه ات عزیز دلم.
من از طرف خودم و مرد شریف ازتون متشکر و سپاسگزارم.ان شاءالله.الهی آمین.الهی که زیارت سفر بیخطر قسمت شما هم باشه عزیز دلم...
الان که براتون می نویسم.مرد شریف تماس گرفت.گفت پنجره رو باز کن.ما داریم .از کنار شما رد می شیمآقای برادر زاده می گفت.عمه؟عمه؟ ترمز قطارُ بکشم؟

...:*همچنین ...

بردیا چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 11:26

کمتر نگاه ب گوشی کن چشات داغون میشه

چشم.

باشماق چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 11:12

سلام
روز خوش
فکر کنم چند وقت پیش هم مشهد بودند ؟
دیلمان را search کردم عجب جای زیبایی است
سیاهکل
یاد حادثه سیاهکل در رژیم سابق افتادم و خاطره هایی که از آن واقعه که سر گروهبان مون در زمان سربازی ازش می گفت
جا به این خوبی دارید
حیف نیست عوضش کنید با شهر پر ترافیک رشت
مازندران هم ابری است ولی بدون بارش
یک سری کار دارم مثل خرید اسپلیت
آدرسش را پیدا کرده ام ولی حوصله ام نگرفت بروم

دو تا مسجد نزدیک بهم قرار دارد که امام جماعت ندارند
امروز صبح هم اذان از بلند گو پخش نشد
شاید موذن خواب مانده بود
این عکس بدون شرح
حکایت وضع فعلی ام هست
تلویزیون که ندارم
الان بارش شروع شد
در محلی که قراره اسپلیت وصل کنیم زنبور ها لانه زده اند
فکر کنم در صورت اقدام
یک پاتک حسابی منتظرتون باشد

سلام بر شما
خیلی ممنونم
همه ایام شما خوش
مردشریف چهار سال پیش مشهد بود.
اونی که مد نظ ر شماست ؛.چوپان بود.
بله واقعا.سیاهکل و دیلمان خیلی زیباست.
چوپان می گفت.آن بالا هنوز اسفند ماه است و
خرداد .فروردین میشود:))
گفت حالا دمای آنجا منفی چهار است؟!
حرف از سربازی شد
باز یاد آهوی مادر افتادم

چرا.حیف که هست.
و از آن طرف هم؛ترافیک رشت.با منی که،رشت رو قدم می زنم.کاری نداره.
و خوب.من نگران رفت و آمد دادا هستم.
توکل ب خدا❤️
از شاید بپرهیزید که در آن یقینا نهفته است
امیدوارم
حوصله ی شما هم سر جایش برگردد.از ان وضعیت خارج شوید و ...افتاب نزده.اسپیلت را نصب کنید.والبته که.امیدوارم این تعلل تان افزایش قیمت نخورد
قدیم ها تی وی خیلی خوب بود
من عاشق شبکه چهار بودم.
الان اما خیلی وقت است نگاه نمی کنم
سریال گیل دخت را هم
از تلو بیون تماشا کردم
بعد از داد و فریاد های آصف میرزا.عاصی شدم. تا اطلاع ثانوی.میلی ب تماشای این سریال ندارم.

الان بارش ها بند آمده
زمان
یک ربع به پنج عصرِ پاییزی را می ماند.
هوا ابری و رو به تاریکی است.
زنبور ها برای درختان تا و باغچه ی تان.بسیار مفید هستند.
و آنها با من کاری ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد