<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

کُوچی دیل



نظرات 1 + ارسال نظر
باشماق دوشنبه 26 تیر 1402 ساعت 08:37

سلام
موسیقی همراه با ارکستر
خیلی خوب و شنیدنی بود
صحبت های امام موسی صدر را هم گوش دادم
ولی تا حالا که روزنامه ها اختلاف ایجاد کرده اند و افکار مردم را بسمت افکار خودشان سوق می دهند و اکثر فتنه ها از گور آنها بیرون می آید
در لبنان دو گروه شیعه حزب الله و آمل را مدتها به جون هم انداختند و شیعه کشی را بین دو گروه شیعه باب کردند آنهم زمانیکه صهیونیست ها تا بیروت هم آمده بودند

سلام بر شما
خیلی ممنون از دقت و
توجه ی شما

بله،این ها در زمان غیبت پر سوالِ امام موسی صدرِ.
فرمودین :"افکار" یاد آور شدین:
این همه گفتیم لیک اندر بسیچ
بی‌عنایات خدا هیچیم هیچ
 بی‌عنایات حق و خاصان حق
گر ملک باشد سیاهستش ورق 
ای خدا ای فضل تو حاجت روا
با تو یاد هیچ کس نبود روا… 
قطره‌ای کو در هوا شد یا که ریخ
تاز خزینه قدرت تو کی گریخت
 گر در آید در عدم یا صد عدم
چون بخوانیش او کند از سر قدم
 صد هزاران ضد ضد را می‌کشد
بازشان حکم تو بیرون می‌کشد
 از عدم‌ها سوی هستی هر زمان
هست یا رب کاروان در کاروان
 خاصه هر شب جمله" افکار" و عقول
نیست گردد غرق در بحر نغول
....
ولیکن در خصوص سوق دهی افکار،به نظرم آنها تقصیری ندارن.چون خداوند در قرآن فرمود،همین جور سر سری،هرچه که گفتم قبول نکنید.خوب وقتی خداوند چنین فرمودن،...مثلا من خودم.مقصرم.که درست فکر نکردم و
گوش به حرف چوپان و سارا گفتم
یا مثلا خودم مقصرم.تو دفتر فنی سکوت کردم.وبعد ترش.
در این خصوص،وقتی مامانم می گه،تو مقصری.صد در صد درست میگه .ومن.غصه خنده ام می گیره.ولی خوب.خدا را صد هزار بار شکر و سپاس که،خدا هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد