<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

تابستان



پ.ن

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرداد جمعه 13 مرداد 1402 ساعت 12:49

اینا اونایی هستن که خیلی سر و صدا می‌کنن؟ حالا درسته شلوغ هستن، ولی نشون می‌ده طبیعت هنوز زنده است

سلام کاکو،
بله،خودِ خودِ شونن
گویا خوردنی هم هستند.

باشماق دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت 13:01

با درود
ساعت چهار ونیم بسمت شمال از طریق مسیر هراز حرکت کردیم بعد یک ساعت رانندگی در میر هراز جاده را بسته بودند
می گفتند اطلاع رسانی هم شده لست
ناچار به باز گشت و انتخاب مسیر فیروزکوه شدیم
یعنی مسیر سه و ساعت و نیم را هفت ساعته طی کردیم
بارون هم می زد
خوشبختانه درخت ها خشک نشده اند

درود بر شما
به سلامتی و خیر و خوشی،خوش تشریف آوردین.
خواهر لیلا،ساکن فیروز کوهِ.ما تاحالا،از آن مسیرهایی که نام بردین،عبور نکردیم.
و من هیچ ذهنیتی،از جاده هراز ندارم.ایضا فیروز کوه،ولی یادمه،عمه افضل گفته بود،یه امام زاده هاشم آنجا هست.بعد گفته بود،شوهر عمه ات،توی مه نگه داشت،تا آش دوغ بخوره!
بله،بارووون،که اصن بند نمیاد.وهمه ی کشاورزان دلواپسن.کبلایی زهرا که،حالش حسابی گرفته اس،چون شالی زارش،مثل فرش توی پذیرایی شده.:

آخی،خدا رو شکر بابت درخت های زنده و سرحالِ حیاط تون.

باشماق یکشنبه 8 مرداد 1402 ساعت 21:40

با درود
مطلب جالبی بود از جیرجیرک ها
من ندیده ام پرواز کنند
امروز آخرین شب عزا داری بود
چون کلاس قرآن در مسجد الرضا داشتیم
موقع خروج متوجه شدم آقای دکتر جازاری قراره صحبت کند
من هم که شیفته ی صحبت هایش هستم
چقدر حرفهایش به دل نشست
آخه من پیگیری مطالب استاد محدثی بودم
ولی مناسفانه نصف صحبت هایش را می خوابیدم از بس که ملایم و یکنواخت صحبت می کند
مثل لالایی است

درود بر شما
خیلی ممنون از دقت و توجه ی شما.
بله.این مدل جیرجیرک.دو بال پرواز دارن.وصدای بسیار که بنده.یه لحظه توریِ بالکن کشیدم.معلوم نیست.ایشان چطور خودش رو توی اتاق رساند.و همان طور که.در تصویر مشاهده نمودید.ایشان توی اتاق.از پشت توری.باغ رو تماشا می کنند.البته.ساکت و مغموم.


خداوند براتون ثواب بنویسه.
والا اونقدر قشنگ و بامزه تصویر کردین.من از دیدن تون.خوابیدن تون.آن هم وسط سخنرانی .خنده ام گرفت.

شاعر در وصف ملایم گویان فرموده که :
"کند تأثیر در دل چون ملایم گو بود واعظ
به نرمی جا کند در سنگ آب آهسته آهسته"

ولیکن قطعا یه حکمتی در این خواب و
در آن نیمه ی سخنرانیِ گوش سپرده.هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد