<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

اندر احوالات ما و آن زن دیووانه و پله ها و زانوها!

نظرات 5 + ارسال نظر
حیوان ناطق پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 23:07 http://heyvanehnateq.blogsky.com

خیلی خیلی عکس قشنگیه

درود و ها سپاس ها،خیلی ممنون از نظر لطف بسیار شما،همچنین حضور عزیز و ارجمند تون

َAmir پنج‌شنبه 19 مرداد 1402 ساعت 03:23 http://amirdreamlife.blog.ir/

-دوست عزیز ؟
+سلام ، جانم ، بله ، بفرمایین ": )

-یادت باشه،منو تو قبر شما نمی گذارن بزرگوار.
+اوکی!


-من در تخیلم،سیگار می کشم وبا انسان ها حرف می زنم...
+اینکه چیزی نیست ، من بعضی موقع دیالوگ ها با افراد رو تو تخیلم ، هم ادامه میدم ولی حالا سیگار نمیکشم

از دست شما آقای امیر :))

سلام و سپاس از توجه ی شما.
بنده بابت آن پست.از شما و همه ی دوستان عذر خواهی می کنم.
دور از جان شما و همه دوستان.
ولیکن
آن پست را در کامنت شما تصحیح می کنم.

دوست عزیز؟
یادت باشه،منو تو قبر خودم می گذارند.
در تخیلم .سیگار می کشم و با انسان ها حرف می زنم.‌‌..

،
و خوب.
این فرق بین من و شماست دیگه.
من اما سیگار می کشم.
تازه .کودکان درون منم.دو قلو هستند.یکی دختر چند ساله.یکی ام پسر .به سن و سال خودم.که بقل گوش هاش. جوگندمی شده.بس که اون دختر بچه اذیتش می کنه..‌.البته گاهی.به زبانی که.بین شونه. براش پست می نویسه.قربون صدقه اش میره.ازش عذر خواهی میکنه..ولی خوب.درکل این دختر بچه.

ممنون از حضور تون.امید که حال شما و گل دختر و دیگر عزیزان خوب و خوش و سلامت باشه همیشه

باشماق چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 21:49

با درود
البته اشتباه تایپی قرار بود اون ته را حذف کند
که اشتباهی تایپ شد حفظ
اون قسمت دستت درد نکنه ای ننه حسابی خنده ام گرفت
ترانه هم خیلی خوب بود سبک جدید در ترانه هایت بود

درود بر شما
اتفاقا این اشتباه تایپی.خیلی ام درست و بجا بود. چون اکثرا یاد شون نمی مونه.واین تاکید موکد باحالی بود.

خیلی ممنون بابتش؛به نظرم خود ننه ی خدا بیامرز هم خنده اش گرفت.
ان شاء الله که همیشه سلامت و شاد باشید و بخندید.


https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C/


خیلی ممنون از توجه ی شما.
سالها پیش.تو یه مصاحبه ی مستند طوری .از آقای بهروز بقایی خواستند.ترانه ای که بیشتر گوش میکنن.معرفی کنن.
ایشان رفتن سمت دستگاه صوتی منزل شون و...همین لینکی که براتون گذاشتم.پلی کردن.
بمحض اینکه
ترانه پلی شد
بنده بغضم گرفت
و خیلی خنده دار
من پیش از مصاحبه شونده .گریستم.و خوب.مثال دو طفلان مسلم گریستیم.
واینجوریِ که.این خواننده. با معرفی آقای بقایی .تو پلی لیست .به یاد گار مانده است.

باشماق سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 20:54

با درود
آقا
از این روز ها عمامه سر ما می گذارند میگن بفرما جلو ما اقتدا می کنیم به شما
اولش با قرائت شروع شد
بعد گفتند حاجی اذان بده
امروز گفتند تعقیبات نماز را هم انجام بده
***
حالا ما خودمان در شک و شبهه هستیم که وضویی که می گیریم باطل هست یانه
علی برکت الله
فکر کنم ارتفاع پله ها زیاد باشد
شاید علت زانو درد باشد
حالا یک توضیح هم راجع به زن دیوانه می دادی بد نبود

سلام و درود بر شما
حجت السلام والمسلمین حاج آقا امیر علی خانِ باشماق!
به نظرم،سرو کار داشتن با همچین مردمانی،خیلی ام عالی.شکر.الهی شکر که در میان مردمان باصفایی هستید.واین ها همه اش لطف خداوند به بنده خوبِشه.
شکر،خدا رو شکر و سپاس.
و خداوکیلی،یک اینکه،،،جای مصطفی خالی ها.
واینطورِ که،به نظرم.منبر هم تشریف ببرید.سخنان شما بسیار سنجیده و موزونِ. مثال؟ تشریف ببرید،کامنت اخیری که برای خانم فِ نوشید رو،یک دور بخونید.بسیار هم عالی بود.که بنده ،پس از خواندنش،ننه رو صدا کردم و و گفتم،روح ات شاد،دس خوش ننه


****
قرار نبود اینجا پله پیچ داشته باشه.وقتی از ابتدا فکرش را نکرده بودن،همین جور الله بختکی یکی آمد و طراحی کرد.حالا کار اون بنده خدا خوب بود،اونی که سنگ پله کار بود،واسه امام زاده هاشم بود.وخوب.آنجا که کوه پایه اس،پله های بلند کاملا مرسوم و عادیه.
واما توضیح در خصوص زن دیوانه! که نام یک ترانه اس.یعنی یکی از ترانه هاییِ که،بنده تو راه پله پیچ،گوش می کنم.چون صدایی که توی طاق می پیچه رو ،دوست دارم.خصوصا این چنین روزهایی که،شاهد طلوع شمس ایم.
بفرمایید خودتون گوش کنید.
https://mahanmusic.net/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87/

Pari سه‌شنبه 17 مرداد 1402 ساعت 16:14

سلام
چی شده بانوجان

سلام به روی بهتر از ماهِ پری جوونیدلم برات تنگ شده بود،گل دخترم
جون و دلت سلامت عزیزم
قربونت برم که خیلی بامعرفتیهیچی نشده عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد