<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

براشی از یک کتاب(؟)






"سر براه بودن می تواند آدم را خفه کند."


پ.ن

 تصویر هلی شاتی

از قرمه رشتی و همای...




نظرات 8 + ارسال نظر
کبهان‚¬ جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 20:27

این دفعه من هم امتحانش می کنم
خوراکهای شمال ایران کم نظیرند

نوووش جون تون

Pari جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 12:16

سلام عزیزم
عهههخورشت قورمه سبزی با بادمجون و گوجه
من توی قیمه، دیدم سمتمون بادمجون میریزین و خوردم خوشمزه س اما با قورمه سبزی نمی دونم شاید یه روز امتحانش کنمبنظر خوشمزه میاد

خوشحالم خندیدینلبتون همیشه به خنده و شادی باشه عزیزم

سلاممم به روی بهتر از ماهِت عزیز دل م.
امیدوارم خوش ات بیاد.سارا که خیلی دوست داره.دادا اما
قربونت برم الهیالانش ام خنده ام گرفت دوباره...

Pari سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 14:22

بانوجانم؟
چرا خورشت بادمجونتون این مدلیه؟ اسم غذا رو بهم میگین؟

جوونِ دل م؟
پری جوونی؟با خوندن کامنتت بلند خندیدم.آخه یاد گل پامچال افتادم،که دوست بزرگواری،گل بادمجون دیده بود.
ولیکن اون خورشت بادمجون مون نیست که،اینجا،یعنی ولایت ما،توی قیمه و قرمه سبزی ،گوجه و بادمجون سرخ شده می ریزن.واین خورشت قرمه سبزیِ

حیوان ناطق پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 23:05 http://heyvanehnateq.blogsky.com

نوش جان

قربون تونبرم.

صحرا سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 21:12 http://Sahra95.blogsky.com

توی قیمه دیدم اما قرمه سبزی بار اوله میشنوم
طرف ما بادمجون رو با ماست چکیده سرو می کنند

بلامیسر
بله،ولایت ما هم،بادمجون کبابی و چند حبه سیر را لِه می کنند،قدری نمک سبز=ماست بورانی درست می کنند.من با ماست چکیده خیلی دوست دارم.ولی چون فشارم پایینِ،ممنوع البنیاتم:یعنی یه قلپ دوغ آبعلی،مست پاتیل،اصن یک وضعی

آقای غریبه سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 14:44

امان از سر به راه بودن

بله.

باشماق سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 14:05

با درود
من زیاد خوراک بادمجان دوست ندارم
علتش مدرسه نمی رفتم
در حال خوردن ماست با بادمجان سرخ شده بودم
زن عموی خدا بیامرزم که تازه عروس بود بهم خندید

ترانه ی رشتی با آهنگ غمناک خوب بود
کلیپ فیلم هم زیاد متوجه نشدم

درود بر شما
خدا رحمت کنه زن عمو و همه اموات شما را.
مدرسه نمی رفتین.یعنی کوچولو بودین.بعد زن عموی نو عروس.به اون کوچولویی که ماست و بادمجون می خورد .خندید.یعنی سیبیل ماستی داشتین= یاد امیر علیِ کوچه مون افتادم.

خیلی ممنون از توجه ی شما

صحرا سه‌شنبه 24 مرداد 1402 ساعت 12:21 http://Sahra95.blogsky.com

به به خورش بادمجان


ولایت ما،توی قیمه و قرمه سبزی ،گوجه و بادمجونِ سرخ شده می ریزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد