<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

 

 “کمی ⁧عشق ⁩هم خیلی بد نیست

‏یا کمی ⁧زندگی ⁩…
‏من برای همین به دنیا آمدم!”


‏⁧


یک،،،

هفته ی پیش حاج خسرو _بزرگِ  کوچه ی بن بست دهم_به رحمت خدا رفت.


دو،،،

پنج ماه و چند روزِ که! لیلا رو ندیدم.


سه،‌،،

خشک شویی سر خیابون هم یتیم شد.


چهار،،،

الهی به امید تو!

خدا را سپاس و یارب نظر تو برنگردد...؛ از دو میلیاردُ خورده ای! دویست و چهارده تومنش جور شد.


پنج،،،

من این تبسمِ پرمعناش رو خیلی دوست دارم.




شش،،،https://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%B5%D9%88%D8%AA/955044/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C-evanescence-lithium


هفت،،،

در زمانی که بر خاک غلطید

از تگرگ سحرگاهی
آن برگ
زیر لب تند
با باد می‌گفت:
«زنده بادا زندگانی!
مرگ بر مرگ!
مرگ بر مرگ!

شفیعی کدکنی


 هشت،،،

ومن به راستی نمی دانم خصومتی که ازیک امیدِ ناامیدشده ایجاد می شودبزرگ تر است یا مهری که از یک تقاضای اجابت شده عاید می گردد! 


نه،،،






ده،،،

این هایی  را که گفتم،

در این پند قدیمی خلاصه می شود؛"بزرگان را بزرگی سزاست!"


یازده،،،

اصلا چه کار به کار من دارید ؟
دارید رو به دریا از دریا سخن می‌گویید ؟
من که سالهاست از پی پسینی خلوت
از خواب شما و تعبیر همین چرت و پرت بودن بریده‌ام.
ولم کنید بروم سیگاری بگیرانم. . .


سید علی صالحی



نظرات 4 + ارسال نظر
باشماق جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 23:48

سلام
امروز مامان قند عسل یک گوشی برایم خرید
به دست قند عسل داد و گفت این کادو روز پدر البته پول خودت بود که برای قسط بمن داده بودید
گفتم من آن پول را بلا عوض دادم
می خواستم بخرم‌
البته باید پولش را بر گردانم
چون فعلا حقوقی بهش نمی دهند

سلام بر شما
خیلی خیلی مبارکا باشهدست گل دختر و آقای قند عسل درد نکنه
و خداوند به شما سلامتی و طول عمر باعزتتوام خیر و برکت و عاقبت بخیری ببخشه.

باشماق جمعه 15 بهمن 1400 ساعت 06:46

سلام
روز به خیر
بانوان زحمتکش ایرانی

سلام بر شما
خیلی ممنونمم؛آدینه ی شما هم به خیر و خوشی و سلامتی
بله،بانوان زحمتکش کورد

مهرداد پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 14:16

یعنی اسفناجه

به گمونم (اسفناج و برگ چغندر)مخلوطه.

حسین پنج‌شنبه 14 بهمن 1400 ساعت 14:00 http:///

چه عکس زیبایی و سبزی های قشنگی
این عکس خود شما هستید؟
ممنونم اومدی وبم

خیلی ممنون
نه والا؛عکسو از پینترست برداشتم.
خواهشم می کنم.ممنون از حضور عزیز و معرفتتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد