<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*
<< ابرِ ارغوانی >>

<< ابرِ ارغوانی >>

سلام؛عالی ترین صدای موسیقایی نزد پروردگار محسوب می شود,...*داریوش علیزاده*

همین.

 

 


...https://s6.uupload.ir/filelink/JRe1s4VNMnaS_4ab38333f4/dariush_faryad_zire_ab_128__8654.mp3


نظرات 7 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 21:46

عمری هست با آبی دریا زنده‌‌ایم

الهی شکر❤
کاکو گیان؛زنده سلامت و شاد باشی همیشه

کیهان دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 19:32 http://Mkihan.blogfa.com

درود ها بر خاخور جان همیشه و تا ابد و ابدمان
همیشه ارزوی تندرستی شما و همه خانواده را دارم.
یه چیز بگم بخند
چند سال پیش مهمان یکی از رفقا بودم.به احترام من گویفندی اورده بود ذبح کنه حالا ما هم هی انکار که بی خیال شو
دا اشش هم آخوند بود و اونجا حاظر
آخر سر گفتم باشه حالا که اصرار دارید..
دیدم هر دو به هم نکاه می کنند
گفتم چی شده؟
گفت اخه ما که بلد نیستیم!
گفتم خوب من بلدم یه چاقوی خوب بدید
کمی گشتند گفتند نداریم
گفتم بی خیال خودم دارم
چاقوی شکار دسته جوب کردو را از تو ماشین اورن و گفتم لا اقل دست و پاسو بگیرید و رو به قبله
دیو این کار هم ازشون بر نمیاد
من هم گفتم حالا که اینحوره تا اخرش میرم فرض می کنم شکاری زدم
زدم زمین و دعای زبح رو چا قو و بسم ا..
سرت درد نیارم همه کارا را از سلاخی تا فصابی خودم انجام دادم
اخرسر هم خودم کباب درست کردم چون اونو هم بلد نبودند
فداییی داری خاخور جان

هاااا/درودها و سبدها گل میخک بر شما برار جانِ همیشه و تا ابد و ابد و ابدویک مان
خدا نکنه برارم،زنده سلامت و شادباشی و بمانی تا همیشه
خیلی ممنون از آرزوهای همیشه گرابهایِ تانبلامیسر.

از لحن نوشتاری و توصیفات به تصویر کشیده تان و ایموجی هایی که به کار بردین،خاخور غش رفت:)))
آقاجان مان ،مدتی قصابی داشتند و
کل ورزا سر می برید.

باشماق دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 11:43

سلام
آهنگ آروم و خوبی است خواننده اش فرهاد است ؟‌ یا داریوش ؟
پسر من هم فوتبالی است
ولی من زیاد علاقه مند نیستم اگر چه استقلالی ام ولی به قول پسرم دو بازکن اونا را نمی شناسم

سلام بر شما
داریوش است.
سلامت باشند و
باشیددادایِ ما ،مثال مردشریف،خیلی فوتبالی است.چوپان هم .هیچ علاقه ای به فوتبال و برنامه های ورزشی ندارد.ورزش او،شنا است و شنا است و شنا است.

نعمتی دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 09:34 http://sarinsavalan.blogfa.com

سلام
خیلی ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدی. وبلاگ شما هم عالی هست . گیلان همیشه بهار هست. در ضمن تصویر از شکوفه درخت زرد الو ندارم. قبلا در وبلاگم پست کرده بودم. ولی وبلاگ من چند سال پیش در جریان همه هکر ها به بلاگفا از بین رفت.

سلام بر شما آقای نعمتی بزرگوار.
خیلی خوش آمد و صفا آوردین.و خیلی خیلی ممنون از نظر لطف بسیار تان.
خیلی ممنون از توجه و توصیحات تان.عمری باقی باشه.اسفند ماه،نهال زردآلو می گیرم.هرچند شکوفه نداشته باشه.برگ های زیبا که داره

باشماق دوشنبه 18 بهمن 1400 ساعت 06:53

سلام
هی ما را غصه بده با این آسمان آبی فیروزه ای و آن صدای دلنواز موج های دریا
هی نفس عمیق بکشید و قدم بزن روی ماسه های خیس دریا
باشد خدای ما هم بزرگه شاید روزی هم‌ نصیب ما هم بشود
دیشب صفحه ۳۶ قرآن را در مسجد معنا کردند
منظور از سمیع البصیر اینه که خدا از نیت های دل آگاه است

سلام بر شما

شبهایی که بارش ها،رگباریِ،روز هاش آسمون آبی فیروزه ای که بنده، دوست می دارم این رنگ رو
والا ما خودمون بیش از دوساله که رنگ سواحل خزر را ندیدیم.
گویا با دستور جناب رئیس جمهور،سواحل آزاد شدن
الهی آمین،
خیر پیش و سفر بیخطر؛تشریف بیارید گیلان زمین و انزلی و
سواحل منطقه آزاد و صدای موج و مرغان دریایی و
از رادیو ماشین http://tabamusic.com/%DA%AF%D8%B1%D8%B4%D8%A7-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7/
بشنوید


از دست شما.با خوندن صفحه ۳۶ و آیه ها و معانی، یاد آن فیلم نصرت کریمی افتادم.بخدا خیلی کمدی و خنده داره.راستی ؟!
یه فیلمی معرفی کرده بودید؟!
چند وقت پیش. به اتفاق بابا گیان تماشایش کردم .که بسی،مورد پسند ایشان واقع شد.

اللهو سمیع البصیر

بله،خدا همیشه تو دل آدم هاست و
از نیت ها آگاه است و آمرزنده ی مهربان نیز هم...

سلام ودرود با داستان عذاب وجدان به روزم ومنتظر شما ممنونم

سلام و درود بر شما همتباری عزیز و گرامی ام،خیلی ممنون از حضور همیشه عزیز تان،و سپاس از دعوت تان؛به روی چشم،خدمت می رسم

حسین یکشنبه 17 بهمن 1400 ساعت 13:08 http:///

خدایش عکس قشنگی هستش پر از زیبایی


خیلی ممنون از حضور تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد